فافا گروپ

اس ام اس و جوک

فافا گروپ

اس ام اس و جوک

تعبیر خواب هوو

تعبیر خواب هوو

تعبیر خواب هوو , تعبیر خواب هوو دار شدن , تعبیر خواب هوو دیدن

خواب هوو یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم هوو در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب هوو می گردید می توانید در این مطلب در سایت جسارت براحتی تعبیرخواب هوو را مطالعه نمایید و متوجه شوید هوو چه تعبیری دارد.

اگر خواب شما طوری است که نیاز به تعبیر خواب عروسی و یا تعبیر خواب طلاق دارید می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ خود به خود به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

تعبیر خواب هوو از دید امام جعفر صادق

فردی نزد این امام بزرگوار آمد و خواب خود را ازدواج مجدد بود را برای این بزرگوار تعریف کرد ، امام این خواب را پر از برکت و خیر تفسیر کردند و فرمودند به زودی مال و ثروت فراوانی به تو می رسد و خیر و برکت و نعمت در خانه ات سرازیر خواهد شد.

تعبیر خواب هوو از دید مولف

هوو در خواب ، خبرهای خوش و شانس است

دیدن هوو در خواب ، علاقه همسر است

اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش همسر دوم گرفته است این خواب ربطی به همسرش ندارد و بیشتر متوجه خود اوست که احساس ناتوانی در زندگی روزمره خود دارد.

در اکثر این افراد که چنین خواب هایی را می بینند احساس پوچی و بی ارزشی وجود دارد و حس می کنند که همسرشان زن دوم می گیرد و یا به او خیانت می کند.

محمد بن سیرین

او معتقد است که اگر زنی در خواب ببیند که همسرش ازدواج دوم کرده است و به اصطلاح سر او هوو آورده است ، تفسیرش زیاد شدن خیر و برکت و نعمت است.

او معتقد است که اگر مجردی و در خواب ببینی که ازدواج کرده ای با زنی ثروتمند ازدواج خواهی کرد و اگر متاهل هستی شرافت و بزرگی را به دست خواهی اورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.